2. leht 2-st

Postitatud: 16 Mär 2009, 09:07
Postitas vanapeer
Aiijaa see ketta kättesaamine on igavene nu**, kuvaldaga tagudes kiljub ketas jõle kiledalt. Superluks oleks, kui sebid suure tõmmitsa. See teeb ainult ühe suure paugu kui ketas pealt lendab.
Käisin ükskord Kadaka tee Mersu poes. Väga-väga kade oli vaadata, kuidas seal alumised kässarikonnad letis igavlesid. Pole volvo omasid kohanud.

Postitatud: 16 Mär 2009, 15:20
Postitas happpyslutcake
Nu sain targemaks. Suured tänud!
Aga ma siin mõtlesin, et see süsteem on natuke liiga keeruliseks aetud. Palju lihtsam ja labasem oleks kui ta pidurdaks kohe otse gardaani kaudu.
Sama süsteem mis UAZ 469. Muidu Hummeritel on terve pidurdussüsteem ainult gardaanige kaudu...

Postitatud: 16 Mär 2009, 15:28
Postitas Leho
Nonii juba hakkabki külasepplus tulema.

Postitatud: 16 Mär 2009, 15:52
Postitas vanapeer
Palun väga, ehita aga. Ära ainult kuskil sõna "taastamine" maini.

Postitatud: 16 Mär 2009, 16:53
Postitas Loff
happpyslutcake kirjutas:Nu sain targemaks. Suured tänud!
Aga ma siin mõtlesin, et see süsteem on natuke liiga keeruliseks aetud. Palju lihtsam ja labasem oleks kui ta pidurdaks kohe otse gardaani kaudu.
Sama süsteem mis UAZ 469. Muidu Hummeritel on terve pidurdussüsteem ainult gardaanige kaudu...


GAZ 5x ja 6x on kah kardaani kaudu, ehk siis peale käimarit kohe on trummel...kässaritrummel

Postitatud: 16 Mär 2009, 17:45
Postitas AIVAR369
See kah veel,et kõigepealt toleb suport kah mahavõtta, muidu võidki kolkima jääda. Suport tagantpoolt 2 poldiga kinni (Minu 740-l vähemalt, aga neil põhimõtte ju sama.)

Postitatud: 16 Mär 2009, 17:48
Postitas Leho
AIVAR369 kirjutas:See kah veel,et kõigepealt toleb suport kah mahavõtta, muidu võidki kolkima jääda. Suport tagantpoolt 2 poldiga kinni (Minu 740-l vähemalt, aga neil põhimõtte ju sama.)



See ju loomulik.
200sajal oli vist see häda, et suppordi külge tuli õli metalltoruga. Mitte nagu 7sajal kummivoolikuga.
Muidugi tuleb lihtsalt ettevaatlikum olla.