200 seeria

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

200 seeria

PostitusPostitas Volvo75 » 23 Okt 2007, 11:11

Tekkis küsimus, et palju meie seas nn hoiab või kavatseb hoidma hakata 200 seeria autot hobiautona millega pühapäeviti ringi lastakse :) Loodan et ma pole üksi :)
Mul saab kohe-kohe 3. 2xx riiulissse lammutatud, et mu enda 75 aasta 245 ikka juppe jaguks :D
Kaks B21 mootorit viin ka emexisse pole lihtsalt 5. mootoriga midagi teha :D
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 23 Okt 2007, 11:58

Ota, mis sissepritsega tegu B21-l?
Ega mehhaaniline?
:unibrow:

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 23 Okt 2007, 12:48

Olen juba pikemat aega õelnud selle teema üle. Kas valida pühapäeva ja garaasiautoks Rootsist toodud 242, mida ehitada, või Usast lasta tuua 2 generatsiooni Trans Am. Mõlemal on oma plussid ja miinused. 242 on odavam, Trans Ami hind algab 100 tuhandest. Trans Amil on liitreid 7,4 , Volvol 2,3. Eks rahakott paneb paika, aga kui asjad ka edaspidi kenasti laabuvad, siis tahaks ikka V8 saatel kruiisida. Kuigi üks reibas 242 oleks ka väga mokka mööda. Ootame kevadet ja teeme ületunde. :D
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 23 Okt 2007, 13:13

Kuule aga kolmas variant on ka, ühenda 200 ja V6 :)

Mina kasutan oma 200seid igapäevaaeutodena.
:unibrow:

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 23 Okt 2007, 13:24

Ei ei ei, V6 on ikka nadi, kui siis 200 ja V8. :twisted:
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 23 Okt 2007, 13:25

NOH :D Its a deal :D
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 23 Okt 2007, 13:28

saadukas kirjutas:Ei ei ei, V6 on ikka nadi, kui siis 200 ja V8. :twisted:


Just!

Jätke üks 2.. mulle ka!

V8(vähemalt 500HJ) masin oleks ikka parem hobiauto, sellel on ikka tõmme, millele üksi volvo vastu ei saa! :D :D :D
Mina isiklikult kaldun ka V8 poole (näiteks Mustang)
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 23 Okt 2007, 13:30

Mina V8 jõust ei hooligi, linnas on ilusal häälel suurem mõte :lol:
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 23 Okt 2007, 13:47

USA rauast ei hooli :)
Mul plaanis muidu 242 siiski soetada aga ennem 245 korda saada.
B21 mootorid on mul kõik karbussiga :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 23 Okt 2007, 17:52

Volvoga on see jama, et üle 305cid-i vist eriti 200 seeria kapoti alla ei mahu. Targad mehed räägivad, et 305(5,0l) eriti vabalthingavana üle 300 jõu ei saa ka. Suurem mootor eeldab juba toruraami ette otsa või tõsiseid ümberehitusi kapoti all. Aga 242 + V8 on üpris ahvatlev mõte. Kaalujaotus muutub ka vist 80%-20% tagaosa kahjuks. Üksasi on ka see et teoretiseerima olen kange, ise vist selle swapiga ei oskaks/viitsiks jannata.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 23 Okt 2007, 20:27

kui ma õieti mäletan siis jooksis siit foorumist läbi teema või oli see video, kus 700 masinal oli vahele pandud v8 koos turboga, ega see 200 kapotialune eriti teist mõõtu pole.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 23 Okt 2007, 20:45

Kui juba tõsiselt ehitama hakata, ehk tasuks siis mõelda hoopis keskmootori ja tagaveoga auto peale ...

282 :)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 23 Okt 2007, 21:30

Leho kirjutas:kui ma õieti mäletan siis jooksis siit foorumist läbi teema või oli see video, kus 700 masinal oli vahele pandud v8 koos turboga, ega see 200 kapotialune eriti teist mõõtu pole.

arvan et räägid sellest:http://www.cardomain.com/ride/2196921
pisike ülelaadimidega corvette mootoriga 700-ne :D
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 23 Okt 2007, 21:47

v8-ga volvosid on ju põhjanaaritel küll ja veel, selle kohta peaks knowhowd küll olema, aga see rohkem friigi värk, parem juba usakas hobiautoks võtta aga kui keegi selle ettevõtab on ju lahe,ega kuuptolle ei asenda miski turbo ega midagi, kes ei usu proovigu mõnega sõitu millel on ca 200hj ja 400nm 1800pm peal ja tagavedu+at kast, mind võlub 200-ne just oma penskari hingega: eriti kiiresti kuhugi ei jõua, jalul seisab just niiet maha ei kuku ja sõõb kõike mis annad ega virise ning uusi riideid ka ei küsi ja kõige olulisem, et teised ei tea kas ta on 70 või 95a vana ning seda ka 10aasta pärast.
Nagu kadunud Kaljo Kiisk kes oli Kevades sama vana/nooruslik kui Õnne 13-nes
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline