Pidurijamps. Jäävad peale.
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Henn, Leho, vanapeer
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Pidurijamps. Jäävad peale.
Pidurisupportid, esimesed, Bendix süsteemile... Pakub keegi töötavaid? Masin 760, 88.a. Originaalis 2,8 konega olnud. ABS, mis juba ammu lepingu lõpetas. Mis vahe on üldse neil supportitel, mis on ABSiga ja ilmaoleval süsteemil, peale selle,et ühte versiooni läheb 1 voolik, teise 2 Ühel pole silindrid omavahel ühenduses? Muidu on kõik ju sama. Peale hinnapakkumiste muidugi. Või on soodsaim lahendus, võtta siiski täisremondi komplekt, koos kolbidega? Sadulad ise, on veel täitsa pandavad.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Ilma ABS-ta on kaks kontuuri (3+3, 2 esimest+1 tagumine; 2 esimest+ teine tagumine).
ABS-ga läheb igasse rattasse 1 toru.
ABS-ga läheb igasse rattasse 1 toru.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Kas oled kontrollinud, et kas mansett ise tõmbab tagasi? Sellises vanuses (jumal teab, et ka vahest uus detail on juba praak) võib juhtuda, et pidurivolla on seest katki ja sisemine kiht toimib klapina. Peale vajutada lubab, aga õlil tagasi voolata ei lase ja ongi kuri karjas. Kui see on kindel, et vollad on tiptop ja sadul ise nahkas, siis teine lugu..
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Alusta sellest, et lased sadula supordi küljest lahti ja kontrollid
kas kolvid liiguvad/mis seisus on porikaitsmed.
kas kolvid liiguvad/mis seisus on porikaitsmed.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Malmkorpusega ei juhtu reeglina mitte midagi- väga harva.Ainuke asi, mis juhtuda saab, on see, et kolb kas kattub pasakihiga ja ei liigu seetõttu vabalt tagasi või on kolb tööpinna poolt roostes ja seepärast ei liigu tagasi.Ka on võimalus, et liugurite pulgad on nii roostes ja pasaga kaetud, et ei liigu liuguritel hästi.Ma ei tea, kuidas sellel konkreetsel sadulal (kus on kirjelduste järgi vastastikku kaks kolbi) on, et kas on üldse liugureid.Esimesel juhul piisab kolbide puhastamisest, teisel juhul tuleb võtta ka uued kolvid.Muidugi paneks kõik uued kummiosad.Kõik see on nii odav, et seal ei ole üldse mitte midagi mõeldagi, mida edasi teha.Sadula remontimisel tuleb kindlasti korralikult ära puhastada mansettide ja kaitsekummide pesad ja need kindlasti tavaliselt remontkomplektiga koos kaasas oleva määrdega määrida.See tekitab veele tõkke, et kolb ei saaks uuesti mädanema hakata.Liugurite kummipuksidesse tuleb ka korralikult sama määret panna.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Eelmisele lisaks, et kindlasti tuleb puhastada klotside pesad, te
nad kinni ei roostetaks.
Kui kolvid on ühel pool, on liugurid, kui kahel pool, ei ole liugureid.
nad kinni ei roostetaks.
Kui kolvid on ühel pool, on liugurid, kui kahel pool, ei ole liugureid.
745 GL ´91; LR90 ´87.
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Tervist taas, lugupeetavad!
Ma vist kirjeldasin natuke viletsalt. Ja formuleerisin küsimuse kiirustades. Support on Bendix. Ehk siis selline, kus 40mm kolvid, ühel pool. 2 ja üksteise kohal.liuguritega. Kuna tegu on ABS-iga, siis sisse läheb, alumise silindri koha pealt 1 voolik ja supporti silindrid, on omavahel, kanaliga ühenduses. Täpselt samasugune support, ilma ABS-ita masinale, on 2 voolikusisendiga. (Ja muidugi üle poole odavama hinnaga). Siit aga kooruski küsimus. Kuna sisse läheb 2 voolikut, kas siis on ka sellel, silindreid omavahel ühendav kanal või tuleb kumbagi silindrisse, ainult vooliku kaudu, oma kontuur? Huvi lihtsalt selle koha pealt, et mida ja kuidas alla lajatada. Meelsamini ajaks soodsamalt läbi ja ka kergema vaevaga(+kiirus) Viskaks lihtsalt korras sadulad alla, tuul välja ja aidaa.
Pole kuskil võimalust , ehitusliku küljega tutvuda ja pole ei endal, ei tea kedagi, kellel vedeleks ja müügipunktid vaid tellivad.
Remontkomplektiga jändamine, on kindlalt, sisustatud päev. Kui isegi mitte natuke rohkem. Voolikud vahetan niikuinii. Nende, klapiksmuutumisega, on kogemus olemas. Minu masinal see probla hetkel puudub, kuna kruvikeerajaga natuke nügides, jooksevad kolvid üsna kenasti sisse tagasi - erilist, jõulist vastupanu osutamata.
Ma vist kirjeldasin natuke viletsalt. Ja formuleerisin küsimuse kiirustades. Support on Bendix. Ehk siis selline, kus 40mm kolvid, ühel pool. 2 ja üksteise kohal.liuguritega. Kuna tegu on ABS-iga, siis sisse läheb, alumise silindri koha pealt 1 voolik ja supporti silindrid, on omavahel, kanaliga ühenduses. Täpselt samasugune support, ilma ABS-ita masinale, on 2 voolikusisendiga. (Ja muidugi üle poole odavama hinnaga). Siit aga kooruski küsimus. Kuna sisse läheb 2 voolikut, kas siis on ka sellel, silindreid omavahel ühendav kanal või tuleb kumbagi silindrisse, ainult vooliku kaudu, oma kontuur? Huvi lihtsalt selle koha pealt, et mida ja kuidas alla lajatada. Meelsamini ajaks soodsamalt läbi ja ka kergema vaevaga(+kiirus) Viskaks lihtsalt korras sadulad alla, tuul välja ja aidaa.
Pole kuskil võimalust , ehitusliku küljega tutvuda ja pole ei endal, ei tea kedagi, kellel vedeleks ja müügipunktid vaid tellivad.
Remontkomplektiga jändamine, on kindlalt, sisustatud päev. Kui isegi mitte natuke rohkem. Voolikud vahetan niikuinii. Nende, klapiksmuutumisega, on kogemus olemas. Minu masinal see probla hetkel puudub, kuna kruvikeerajaga natuke nügides, jooksevad kolvid üsna kenasti sisse tagasi - erilist, jõulist vastupanu osutamata.
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Kahesajastel, millega ma aastaid (93-st)tegelenud olen, pole ma selliseid jamasid, millega nüüd 700-l kokku puutun, iial kogenud. Oma 245, oli lausa aastast 80. Kui mäletate, siis punane - hall, kroomitud katusereelingute ja valgete Mangels velgedega.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
ABS-ta süsteemil 2 voolikuga silindrid ühendatud ei ole,
sealt see kahe kontuuriline tulebki.
Niiet Sa ei saa panna kahekontuurilist sadulat ühekontuurilise
asemele.
Mul on ka Bendix, kahekontuuriline.
sealt see kahe kontuuriline tulebki.
Niiet Sa ei saa panna kahekontuurilist sadulat ühekontuurilise
asemele.
Mul on ka Bendix, kahekontuuriline.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
mina teeks pisikesed torujupid, ühendaks need omakorda kolmikuga ja tulebki ainult üks voolik peale. Olen mossel teinud nii ja sõidab siiamaani, ülevaatusel eeskujulik iga kord, ainult kettaid hakkas aastas 2x vaja minema. Torud saab ilusti ära paigutada, et need ei jää ka ette ja ongi olemas. Peab ainult torupainutusega ettevaatlik olema.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Ketas 287mm? Kui jh pean vaatama peaks olema ühed kuskil olid toimivad enne kui suured pidurid külge said!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: Pidurijamps. Jäävad peale.
Leidsin täis remkomplekti. Koos kolbide ja muu, pudi padiga. Vollasid otsitakse ka. Lähen seda teed. Saab uueväärse. Vähemalt pole kolvid roostes. Supportid ise, on täiesti pommikundlad veel.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist