1. leht 1-st

ENNE KUI "LOE ENNE POSTITAMIST!" LOED, klikka siia!

Postitatud: 20 Mär 2013, 21:23
Postitas JaanKaer
Foorumi juhtkond juhib tähelepanu, et ei võta vastutust ei minevikus ega ka tulevikus müüdud/ostetud esemete koha pealt. Ka ei kuulu siinkohal üldse foorumi juhtkonna pädevusse nende olukordade lahendamine ehk nö vahekohtuniku roll.

Seega - enne kui müüd: kui on ikka kõver, mõlkis, muljutud või muidu kaubandusliku välimuse kaotanud detail - kirjuta välja ja ära häbene, Sa saad rohkem verbaalselt peksa koha peal, kui et tunnistaksid viga tekstis.
Seega - kui ostad, siis veendu mida ostad. Arvesta, et 99% detaile on "no-refund", ehk keegi seda tagasi ei võta, kui tõesti mõjuvat põhjust pole. Lepi varakult juba kokku - kas saab mitte-sobivusel tagastada või ei, ning kui "jah", siis millistel tingimustel.

Sõnakasutus "korras" "väga heas korras" "ideaalne" "nagu uus" jms umbmäärased väljendusviisid jäta parem paberile või veel parem - ära vaeva pastakatki. Kirjuta nagu on - Müüa radikas, serv muljutud, vett peab, kaubanduslik välimus rikutud.

Arvesta, mida rohkem infot kirjutad, seda vähem Sinu jaoks häda ja kõnesid. Pilt ei teeks kunagi paha. Seletab rohkem kui tuhat sõna.

Kindlasti määratle varuosa asukoht ning märgi soovi korral juurde enda liikumisteekond. Ehk saab poole tee peal kokku vms. Kompenseerib kütteraha kuidagi, annab sixpacki...



PS. Antud teema kuulub ka täiendamisele, kui peaks miskit veel meelde tulema.